1. Wat is het commerciële of financiële belang? Als het gaat het om een klein bedrag of als u verder geen zaken meer doet met de afnemer, kunt u het beste uw verlies nemen en uw vordering afboeken.
  2. Zorg ervoor dat u een dossier opbouwt. Sla mailverkeer op en maak aantekeningen van telefoongesprekken. Noteer de data van versturen en ontvangen van de mail, telefoongesprekken en overige correspondentie zoals herinneringen en aanmaningen.
  3. Ga alle stappen in uw leverproces na. Hebt u alles geleverd conform de gemaakte afspraken? Zijn er geen gebreken van uw kant geweest en hebt u niets nagelaten?
  4. Stel uw klant tijdig in gebreke; dit is afhankelijk van de gemaakte afspraken of uw leveringsvoorwaarden.
  5. Probeer de reden te achterhalen van het niet betalen. Als u er bijvoorbeeld achterkomt dat uw afnemer in een faillisement is gekomen, kunt u zich het beste veel moeite en geld besparen en uw verlies nemen.
#

11 Responses

  1. 100,000 Backlinks only $10,Subject to data from ahrefs.com.After paid $10 by PayPal (My PayPal:helloboy1979@gmail.com),Tell me your URL, email and comment content.I will complete the task within ten days.But It may take up to a month for the data updated from ahrefs.com.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Neem vrijblijvend contact met mij op!

Tel: 06-12936504

Mail: info@brunamediation.nl